Informujemy pacjentów o środkach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stosowanych przez firmę REHABKA w trakcie wizyty
👉Wymagana maseczka
Pacjenci mają obowiązek nosić maseczkę, włącznie z zasłoniętymi ustami i nosem, przez cały okres wizyty terapeutycznej jak i w trakcie pobytu w recepcji, szatni i toalecie❗
👉Wymagana kontrola temperatury
Pacjenci muszą mieć zmierzoną temperaturę przez obsługę recepcji, zanim wejdą w interakcję z pracownikami firmy REHABKA na żywo❗
👉Wymagane umówienie wizyty
Pacjenci umawiają się z wyprzedzeniem na wizytę i terapię w firmie REHABKA❗
Każda wizyta poprzedzona jest SMS-owym przypomnieniem na nr telefonu podany przez Pacjenta.
Każda wizyta poprzedzona jest SMS-owym przypomnieniem na nr telefonu podany przez Pacjenta.
👉Wymagany strój do przebrania się oraz obuwie na zmianę
Pacjenci proszeni są o przebranie się w szatni z dostępem do indywidualnych szafek zamykanych na klucz oraz zmianę obuwia w celu zachowania wysokich standardów czystości i bezpieczeństwa higienicznego❗
👉Wymagana maseczka u pracowników
Pracownicy firmy muszą nosić maseczkę i przyłbicę❗
👉Wymagana kontrola temperatury u pracowników
Pracownicy mają mierzoną temperaturę każdego dnia w momencie przyjścia na teren pracy❗
👉Dezynfekcja powierzchni między kolejnymi klientami
Pracownicy firmy REHABKA dezynfekować powierzchnie styku, po każdorazowej interakcji ❗
Używają prześcieradeł celulozowych jednorazowych, dezynfekują klamki, stoły, szafki i kluczyki w szatni i czytniki kart, ladę recepcyjną
Używają prześcieradeł celulozowych jednorazowych, dezynfekują klamki, stoły, szafki i kluczyki w szatni i czytniki kart, ladę recepcyjną