690 801 777 Kontakt

Jak się przygotować do pierwszej wizyty?

Nowy Pacjent

W naszej praktyce pracujemy indywidualnie z każdym Pacjentem. Terapeuci poświęcają całą swoją uwagę osobie z którą pracują.

Dlatego też umówienia na pierwszą wizytę odbywają się poprzez telefon. Dzwoniąc na nr +48 690 801 777 przedstaw swoje problemy zdrowotne, podaj, jaka została postawiona diagnoza lekarska, jaka została zrealizowana lub zaplanowana diagnostyka. Jeżeli posiadasz informacje w postaci: kart z pobytu w szpitalu, badań lub informacji lekarskiej czy też zleceń, przygotuj ją przed rozmową, abyś mógł sięgnąć do niej i odczytać informując o obecnym stanie zdrowia.

Każda z wizyt umawiana jest na konkretny dzień i godzinę (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-21.00). Szanujemy czas naszych Pacjentów i staramy się punktualnie rozpoczynać i kończyć cykl wizyty. Przed każdą wizytą wysyłany jest automatycznie z systemu rejestracyjnego SMS przypominający o wizycie. Po otrzymaniu takiego SMS, w chwili gdy stwierdzisz, iż termin koliduje z Twoimi planami, zawiadom recepcję pod nr +48 690 801 777 lub swojego terapeutę. Jeżeli termin podany w SMS jest właściwy nie musisz odpowiadać na jego treść, po prostu staw się na terapię w podanym dniu, godzinie i miejscu.

Jak przygotować się na pierwszą wizytę w gabinecie?

Nasze praktyki wyposażone są w miejsca pozwalające na swobodne przebranie się w strój sportowy. Dlatego też na pierwszą i kolejne wizyty zabierz:

 

  1. obuwie na zmianę (klapki typ basenowy)
  2. ubranie sportowe (t-shirt, krótkie spodenki)

W momencie wizyty na basenie niezbędny będzie:

  1. strój basenowy
  2. akcesoria niezbędne do wizyty na basenie (ręcznik, mydło itp.)

Czego potrzebujemy do rozpoczęcia terapii?

Obecnie obowiązujące prawo nakłada na fizjoterapeutów obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej. W związku z tym, do wprowadzenia właściwych opisów do naszego systemu rejestracyjnego, potrzebujemy następujących informacji i dokumentów:

  • Skierowania od lekarza
  • Opisów badań specjalistycznych
  • Płyty CD z zapisem badania lub zdjęcia RTG
  • Kartę informacyjną z pobytu w szpitalu
  • Informację od lekarza specjalisty
  • Kontakt do lekarza operatora
  • Dane teleadresowe i kontaktowe pacjenta
  • Informacji o chorobach współistniejących