Alfa & Omega Med

690 801 777 Kontakt

Jak się przygotować do pierwszej wizyty?

Nowy Pacjent

W naszej praktyce pracujemy indywidualnie z każdym Pacjentem. Terapeuci poświęcają całą swoją uwagę osobie z którą pracują.

Dlatego też umówienia na pierwszą wizytę odbywają się poprzez telefon. Dzwoniąc na nr 698 055 376 przedstaw swoje problemy zdrowotne, podaj jaka została postawiona diagnoza lekarska, jaka została zrealizowana lub zaplanowana diagnostyka. Jeżeli posiadasz informacje w postaci: kart z pobytu w szpitalu, badań lub informacji lekarskiej czy też zleceń, przygotuj ją przed rozmową abyś mógł sięgnąć do niej i odczytać informując o obecnym stanie zdrowia.

Każda z wizyt umawiana jest na konkretny dzień i godzinę. Szanujemy czas naszych Pacjentów i staramy się punktualnie rozpoczynać i kończyć cykl wizyty. Przed każdą wizytą wysyłany jest automatycznie z systemu rejestracyjnego sms przypominający o wizycie. Po otrzymaniu takiego sms, w chwili gdy stwierdzisz iż termin koliduje z Twoimi planami, zawiadom swojego terapeutę. Jeżeli termin podany w sms jest właściwy nie musisz odpowiadać na jego treść, po prostu staw się na terapię w podanym dniu, godzinie i miejscu.

Jak przygotować się na pierwszą wizytę w gabinecie?

Nasze praktyki wyposażone są w miejsca pozwalające na swobodne przebranie się w strój sportowy. Dlatego też na pierwszą i kolejne wizyty zabierz:


  1. obuwie na zmianę (klapki typ basenowy)
  2. ubranie sportowe (t-shirt, krótkie spodenki)
  3. W momencie wizyty na basenie, niezbędny będzie:

  4. strój basenowy
  5. akcesoria niezbędne do wizyty na basenie (ręcznik, mydło itp.)

Czego potrzebujemy do rozpoczęcia terapii?

Obecnie obowiązujące prawo nakłada na fizjoterapeutów obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej. W związku z tym, do wprowadzenia właściwych opisów do naszego systemu rejestracyjnego, potrzebujemy następujących informacji i dokumentów:

  • Skierowania od lekarza
  • Opisów badań specjalistycznych
  • Płyty CD z zapisem badania lub zdjęcia RTG
  • Kartę informacyjną z pobytu w szpitalu
  • Informację od lekarza specjalisty
  • Kontakt do lekarza operatora
  • Dane teleadresowe i kontaktowe pacjenta
  • Informacji o chorobach współistniejących